W ALFA BRAVO pracowaliśmy nad rozwiązaniem, które zapewni naszym klientom bieżący podgląd statusu prac i ułatwi płynną wymianę informacji w obrębie projektu. Jednocześnie założyliśmy, że platforma taka musi być prosta, aby nasi partnerzy i zleceniodawcy mogli rozpocząć korzystanie z niej od razu, bez nauki kolejnego narzędzia. W ten sposób wybór padł na ClickUp – renomowany system do zarządzania projektami w ALFA BRAVO.
W jaki sposób ClickUp ułatwia współpracę?
Porządek, przejrzystość i dobra komunikacja – to trzy najważniejsze cechy systemu ClickUp. Bez względu na to, czy realizujesz z nami tylko jeden projekt, czy równolegle prowadzimy ich dla Ciebie kilka/kilkanaście, w każdym z nich masz dostęp do pełnej historii wymienionych wiadomości, zrealizowanych zadań, czy załączonych plików. Zamiast wymieniać maile z koordynatorem lub wybranym członkiem zespołu, możesz po prostu dodawać komentarze do projektów bezpośrednio w systemie. A jeśli w ramach danego projektu chcesz zlecić dodatkowe zadanie – po prostu wprowadzasz je określając, co jest do wykonania, w jakim terminie, a nawet co ma najwyższy priorytet.
Z jakich funkcjonalności możesz skorzystać?
Po zalogowaniu do systemu:
- widzisz wszystkie projekty, które aktualnie realizujemy dla Ciebie,
- sprawdzasz aktualny status realizacji,
- masz dostęp do wszystkich informacji i plików w jednym miejscu,
- wysyłasz wiadomości do koordynatora projektu lub innej wybranej osoby,
- możesz dopisywać komentarze, wyznaczać zadania, załączać grafiki lub pliki tekstowe – według potrzeb,
- masz możliwość skonfigurowania swoich preferencji użytkownika.
Jak rozpocząć korzystanie z systemu?
ClickUp dostępny jest dla klientów ALFA BRAVO. Jak z niego skorzystać?
- Wejdź do swojej skrzynki e-mail i odszukaj wiadomość z zaproszeniem od Clickup i kliknij w niej przycisk „Accept Invite”.
- Zarejestruj się do systemu:
- wpisz imię i nazwisko lub nazwę projektu,
- stwórz bezpieczne hasło do logowania – musi ono zawierać co najmniej jedną dużą literę, cyfrę i znak specjalny, np. wykrzyknik albo kropkę
- zaznacz odpowiednią zgodę w dolnej części formularza,
- kliknij przycisk „Join Workspace”.
- Dołącz do projektu – kliknij przycisk „Yes, join nazwa_projektu”.
- Na tym etapie możesz skonfigurować swoje preferencje użytkownika, w tym kolorystykę.
- W kolejnym kroku wybierz jeszcze, z której wersji językowej chcesz korzystać.
Jakie informacje o Twoim projekcie są dostępne w systemie?
Po kliknięciu nazwy projektu wyświetlasz wszystkie dane na jego temat:
- Miejsce na ogólne notatki i uwagi znajduje się w ogólnej przestrzeni projektu (pod jego nazwą).
- W dolnej części ekranu oznaczonej jako Subtasks znajdują się wszystkie główne części zadania, które będą realizowane w ramach projektu.
- W każde z zadań można wejść i sprawdzić jego szczegóły
- Możesz dopisać tu również kolejne zadania, które również powinny zostać wykonane. Wskazujesz, jak pilne jest to zadanie, jaki jest termin jego realizacji, kto powinien się nim zająć.
- Dodatkowo do projektu możesz dodać załączniki.
- Ogólny komentarz na temat projektu lub wiadomość do osoby z ALFA BRAVO wpisujesz w dolnej prawej części ekranu. Możesz oznaczyć konkretną osobę, rozpoczynając wiadomość od znaku „@” oraz jej imienia i nazwiska: @ImięNazwisko.
Jeżeli podoba Ci się nasze podejście zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się z naszą ofertą. Nasi specjaliści chętnie przedstawią ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie.