Gdzie szukać Twoich odbiorców? Czy lepiej trafią do nich plakaty na przystankach, czy posty w social media? Podpowiadamy, jak dobrać narzędzia i kanały komunikacji do kampanii reklamowej.
Najlepsze reklamy nikogo nie pozostawiają obojętnym – co więcej, niektóre stają się wręcz kultowe. To nie przypadek, że najlepsze marki kojarzą się nam z określonymi emocjami. Tworząc strategię komunikacji sprawiamy, że każdą wiadomością kierowaną do klientów Twoja firma konsekwentnie umacnia swój wizerunek.
Gdzie szukać Twoich odbiorców? Czy lepiej trafią do nich plakaty na przystankach, czy posty w social media? Podpowiadamy, jak dobrać narzędzia i kanały komunikacji do kampanii reklamowej.
Sposób, w jaki reklamy danej marki wpływają na odbiorców jest zakodowany właśnie w strategii komunikacji! Emocje związane z marką oraz jej wartości określamy w planie marketingu.
Wyznaczymy kierunek graficzny i przekażemy wskazówki dotyczące słów, sposoby zwracania się do odbiorcy oraz pisania o firmie.
Zaufało nam już ponad 350 firm z różnych kontynentów:
Etap I - sporządzanie
dokumentacji
Klient:
Określenie wymagań
Analiza potrzeb
Analiza potrzeb
Architektura informacji strony
Copywriting - pisanie tekstów
Etap II - projektowanie
graficzne
Klient:
Weryfikacja projektu
Zarządzanie projektem
Weryfikacja artystyczna
Projektowanie graficzne UI/UX
Projektowanie graficzne
Etap III - prace
programistyczne
Zarządzanie projektem
Programowanie
Programowanie
Programowanie
Programowanie
Programowanie
Programowanie
Etap IV - testowanie
systemu
Klient:
Weryfikacja
Zarządzanie projektem
Testowanie
Etap V - wdrożenie
systemu
Zarządzanie projektem
Wdrożenie
Testowanie