W przygotowanym dokumencie przedstawiliśmy wszechstronne i mocno konkurencyjne spojrzenie na projektowaną markę. Przygotowaliśmy również zalecenia dotyczące jej wdrażania.
Kanlux to firma doskonale znana zarówno odbiorcom indywidualnym, jak i profesjonalistom. Obecna jest w 40 krajach na świecie i wiedzie prym w dostarczaniu rozwiązań oświetleniowych na Starym Kontynencie. Marka MOWION, którą promowaliśmy w projekcie, stanowi obecnie jeden z trzech filarów oferty firmy i obejmuje produkty z kategorii osprzętu instalacyjnego.
Prace, które zrealizowaliśmy dla MOWION, miały za zadanie zwiększyć rozpoznawalność marki wśród klientów. Opracowaliśmy strategię wizerunkową, która stanowiła bazę dla kampanii oraz kreacji reklamowych. Zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy również konfiguratory produktów, ułatwiające klientom wybór konkretnych rozwiązań dopasowanych do ich bieżących potrzeb. Bazą informacji o MOWION stała się stworzona przez nas dedykowana strona internetowa.
W przygotowanym dokumencie przedstawiliśmy wszechstronne i mocno konkurencyjne spojrzenie na projektowaną markę. Przygotowaliśmy również zalecenia dotyczące jej wdrażania.
Aby ciekawie zaprezentować produkty MOWION postawiliśmy na inspirujący projekt graficzny serwisu. Nawiązuje on do stylistyki czasopism poświęconych aranżacjom wnętrz – z bogatą warstwa fotograficzną, a nawet oryginalnym liternictwem.
Do budowy serwisu internetowego wykorzystaliśmy niezwykle lubianą platformę WordPress ze względu na jej wysoką elastyczność i łatwość rozbudowy, a także kompatybilność z wieloma innymi technologiami wykorzystywanymi przez klienta.
Opinia klienta
Zaufało nam już ponad 350 firm z różnych kontynentów:
Napisz do nas a jeszcze dziś odpowiemy na Twoje pytania