CASE STUDY . 2017 . UX - DESIGN - CMS

Strona wizerunkowa i katalog produktów samochodów ciężarowych - Kamaz Polska

CEL KLIENTA

Wzmocnienie rozpoznawalności marki
i wzrost sprzedaży w Polsce.

Marka Kamaz istniała w świadomości klientów w Polsce jako firma motoryzacyjna z rosyjskimi korzeniami. Obecnie Kamaz posiada 9 fabryk zlokalizowanych na wielu kontynentach. Dodatkowo zespół Kamaz z sukcesami startuje w Rajdach Dakar specjalnie przygotowaną ciężarówką.

CEL KLIENTA
HISTORIA SUKCESU

Wzrost sprzedaży pojazdów w Polsce o 215% w ciągu 4 lat.

Naszym zadaniem było zbudowanie wizerunku, który będzie mógł konkurować z liderami, takimi jak MAN, SCANIA czy VOLVO.

Przeprowadziliśmy analizę obecnej struktury strony i przebudowaliśmy ją w taki sposób, aby nadać marce Kamaz nowe życie. Tworząc zaawansowane foto manipulacje dla otoczenia pojazdów uatrakcyjniliśmy sposób ich prezentacji. Zaprogramowaliśmy też specjalny kalkulator oszczędności.

Strona wizerunkowa i katalog produktów samochodów ciężarowych  - Kamaz Polska
Nowy wizerunek

Odświeżenie wizerunku marki oraz koncentracja na głównych zaletach modeli i niskich kosztach zakupu.

Strona wizerunkowa i katalog produktów samochodów ciężarowych  - Kamaz Polska
Katalog produktów

Struktura modeli pojazdów została zaprojektowana na nowo w taki sposób, aby ułatwić odbiorcy wybór pojazdu, który go interesuje.

Strona wizerunkowa i katalog produktów samochodów ciężarowych  - Kamaz Polska
Kalkulator oszczędności

Zbudowaliśmy interaktywny kalkulator, który - na podstawie rocznego przebiegu, liczby pojazdów i utraty wartości - pozwalał na określenie oszczędności.

Zobacz co możemy zbudować dla Ciebie
Realizacja

Sprawdź projekt graficzny,
który przygotowaliśmy

FUNKCJONALNOŚCI

Wybrane funkcjonalności, które zbudowaliśmy w tym sklepie internetowym.

Opinie ALFA BRAVO

Opinia klienta

Wizerunek, który kreuje nowa strona internetowa przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Klienci są zaangażowani i z niecierpliwością oczekują na ofertę. Dobra robota!

Kamaz Polska