Odświeżenie wizerunku marki oraz koncentracja na głównych zaletach modeli i niskich kosztach zakupu.
Marka Kamaz istniała w świadomości klientów w Polsce jako firma motoryzacyjna z rosyjskimi korzeniami. Obecnie Kamaz posiada 9 fabryk zlokalizowanych na wielu kontynentach. Dodatkowo zespół Kamaz z sukcesami startuje w Rajdach Dakar specjalnie przygotowaną ciężarówką.
Naszym zadaniem było zbudowanie wizerunku, który będzie mógł konkurować z liderami, takimi jak MAN, SCANIA czy VOLVO.
Przeprowadziliśmy analizę obecnej struktury strony i przebudowaliśmy ją w taki sposób, aby nadać marce Kamaz nowe życie. Tworząc zaawansowane foto manipulacje dla otoczenia pojazdów uatrakcyjniliśmy sposób ich prezentacji. Zaprogramowaliśmy też specjalny kalkulator oszczędności.
Odświeżenie wizerunku marki oraz koncentracja na głównych zaletach modeli i niskich kosztach zakupu.
Struktura modeli pojazdów została zaprojektowana na nowo w taki sposób, aby ułatwić odbiorcy wybór pojazdu, który go interesuje.
Zbudowaliśmy interaktywny kalkulator, który - na podstawie rocznego przebiegu, liczby pojazdów i utraty wartości - pozwalał na określenie oszczędności.
Opinia klienta
Zaufało nam już ponad 350 firm z różnych kontynentów:
Napisz do nas a jeszcze dziś odpowiemy na Twoje pytania