Nowy, responsywny serwis internetowy trafia w potrzeby wszystkich grup odbiorców – zarówno użytkowników komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych.
SBR Bank istnieje na polskim rynku od 1956 roku i dysponuje obecnie 15 lokalnymi oddziałami. Od 2010 r. obecny jest na rynku Catalyst działającym w ramach GPW. Był jednym z zaledwie 5 banków z Grupy BPS, który wyemitował papiery dłużne.
Stworzyliśmy zupełnie nową identyfikację wizualną, dając klientowi narzędzie do intensywniejszej ekspansji na rynku, również w nowym segmencie – wśród osób młodych, korzystających z nowych technologii. Odświeżona kolorystyka i wyróżniający się projekt graficzny idą w parze z wdrożeniem nowego systemu do zarządzania ofertą banku – również zrealizowanego przez nas.
Nowy, responsywny serwis internetowy trafia w potrzeby wszystkich grup odbiorców – zarówno użytkowników komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych.
W oparciu o nową strategię wizerunkową przeprojektowaliśmy zarówno stronę internetową SBR Banku, jak i jego materiały reklamowe. Nadaliśmy im dynamiczny i pełen energii charakter, który pozwala marce skutecznie rywalizować również z największymi graczami na rynku bankowości.
Opinia klienta
Zaufało nam już ponad 350 firm z różnych kontynentów:
Napisz do nas a jeszcze dziś odpowiemy na Twoje pytania