W przygotowanym dokumencie przedstawiliśmy wszechstronne i mocno konkurencyjne spojrzenie na projektowaną markę. Przygotowaliśmy również zalecenia dotyczące jej wdrażania.
Kanlux to firma doskonale znana zarówno odbiorcom indywidualnym, jak i profesjonalistom. Obecna jest w 40 krajach na świecie i wiedzie prym w dostarczaniu rozwiązań oświetleniowych na Starym Kontynencie. Marka IQ-LED, której strategię opracowaliśmy, stanowi obecnie jeden z trzech filarów oferty firmy.
Opracowany przez nas dokument stanowi podstawę dla wszystkich działań związanych ze strategią obecności marki na rynku oraz jej wyróżnieniem na tle ofert konkurencyjnych. O skuteczności strategii przesądziła bardzo głęboka analiza branży, uwarunkowań rynkowych oraz potrzeb odbiorców. Zebraną wiedzę połączyliśmy z kreatywnym i świeżym spojrzeniem na oświetlenie LED.
W przygotowanym dokumencie przedstawiliśmy wszechstronne i mocno konkurencyjne spojrzenie na projektowaną markę. Przygotowaliśmy również zalecenia dotyczące jej wdrażania.
Key Visual stanowi wzorzec dla komunikacji wizualnej marki. Duże doświadczenie w kreowaniu tego typu materiałów pozwoliło nam przygotować Key Visual o dużej sile przekazu, który łączy w sobie unikalność i świeżość.
W zgodzie z założeniami strategii wizerunkowej stworzyliśmy również projekt graficzny strony internetowej dla marki IQ-LED oraz zajęliśmy się jej programowaniem. Zadbaliśmy o to, aby serwis w harmonijny sposób połączył potrzeby i oczekiwania dwóch kluczowych grup odbiorców: klientów końcowych oraz instalatorów.
Opinia klienta
Zaufało nam już ponad 350 firm z różnych kontynentów:
Napisz do nas a jeszcze dziś odpowiemy na Twoje pytania